13 Temmuz 2012 Cuma

KÖRİLİ PATATES SALATASI

Köriyi patates salatasına çok yakıştırıyorum.Özellikle et yemeklerinin yanında garnitür olarak kullanabilirsiniz.Benim için tek başına bile bir öğün zaten:)

malzemeler
  • 5 adet orta boy patates
  • 3 -4 adet közlenmiş kırmızı biber
  • 4 dal taze soğan
  • yarım demet maydanoz
  • 1 tatlı kaşığı köri(toz)
  • limon
  • sıvı yağ
  • tuz,karabiber,kırmızı toz biber
  • nar ekşisi
Hazırlanışı;
Patatesleri haşlıyoruz.Kabuklarını soyup küp küp doğruyoruz.
Közlenmiş kırmızı biber,maydanoz ve taze soğanı ince ince doğruyoruz patateslerle karıştırıyoruz.
Sıvıyağ,köri,limon ve baharatlarla bir sos hazırlayıp patateslerin üzerine döküp harmanlıyoruz.
isteğe bağlı olarak nar ekşisi ekleyebilirsiniz ben çok az kullandım.
Afiyet olsun...

5 yorum:

  1. körili denemedim ama görüntüye bakınca hemen denemeliyim dedim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Selam tatlım:)) ellerine sağlık benim de en sevdiğim salatadır. afiyet olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. köriyi de patatesi de çok severim.Denicem mutlaka.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. bende de patatesler haslanmada su anda, korili mi yapsam acaba :) enfes gorunuyor! agzim sulandi, ay aciktim ben zaten!

    YanıtlaSil
  5. Rabbim hepimize Ramazan ayını hayırla geçirmeyi nasip etsin.
    İsrafdan ve gösterişten uzak sofralarımız olsun inşallah. Hayırlı Cumalar..

    www.tarifkolik.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...