13 Eylül 2011 Salı

MEYVE SOSLU İRMİK TATLISI

Uzun bir aradan sonra tekrar merhabalar...
Ramazandı bayramdı derken burayı  ve blog arkadaşlarımı biraz ihmal ettim biliyorum.Asıl suçlu ise bu kurabiyeler desem:)))inanırmısınız?
Bahane arama dediğinizi duyar gibiyim:)
Evet tüm bunlar aslında birer bahane malesef:(
Nedense yazmaya ara verince bir daha nereden başlasam diye düşünüyor insan yazıp siliyor sonra yazarım diye erteliyorum.Ama bugün kesin kararlıyım  artık bloguma daha fazla vakit ayıracağım  tabi blogcanlarımada:)hee bide size Meyve soslu irmik tatlısının tarifini vericeğim bugün:)

Malzemeler
.1 litre süt
.1 su bardağı toz şeker
.1 su bardağı irmik
.2 adet limon rendesi(arzuya göre)
.1 paket meyveli sos
Hazırlanışı
Süt ,şeker ve irmik bir  tencereye alınır orta ateşte karıştıra karıştıra pişirilir.Arzuya göre içerisine limon kabuğu rendesini koyuyoruz.
İlk sıcaklığı çıkınca  ıslattığımız cam bir tepsiye dökülür.Soğumaya bırakılır.
1 paket hazır meyveli sos üzerinde ki tarife göre hazırlanır.Ya da burda ki tarifteki çilekli sos herhangi bir meyve ile yapılır.
Soğuyan irmikli tatlının üzerine dökülür.
3-4 saat dolapta bekletilir.
Dilimlenerek servis ediebilir ya da benim gibi kalpli kalıpla kesebilirsiniz.
Afiyet olsun...

20 yorum:

  1. görüntü muhteşem :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Yeşim'cim ellerine sağlık yaz sıcağında meyveli ve hafif tatlılar tercih ediliyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. bu saatte hepsini yiyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. bencede suçlu kurabiyeler ceza olarak onları yememiz gerekli.bu arada meyva sosolu irmik tatlısınıda unutmamak gerek ellerinize sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. reçelle olabilirmi acaba?birde yemek blogu açacak olanalara ne önerin var? ben açtım ama bi türlü elim gitmiyor post yazmaya :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım,
    Sunumuyla çok şık olmuş.Hafif ve de lezzetli bir tatlı.Ben de ayni ölçüleri kullanıyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Günaydın,çok şeker görünüyorlar,ellerine sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. görsel olarak harika duruyor gerçekten.eminim tadına öyledir ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. aynen aynen bende çok ihmal ettim tatlım:))
    affettirelim kendimizi:)
    ,ellerine sağlık olsun:))
    deniz-kalpkurabiye

    YanıtlaSil
  10. ellerıne sağlık canım ne güzel sunum yapmışsın

    YanıtlaSil
  11. çok ciciş görünüyor bu tatlılar. ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  12. Blogunda hareket var bugün ne güzel devamını bekliyoruz ara verme olur mu çok özledik seni.
    Mergül

    YanıtlaSil
  13. kim hayır diyebilir ki :=)
    sevgiler

    BİR DUT MASALI- nUnU

    YanıtlaSil
  14. Kalp kalbe karsi cok sirin görünüyorlar. Afiyetler olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. İrmik tatlısını ben de çok sverim.sunumu çok tatlı olmuş.ellerine sağlık Yeşim.güzel sözlerin için teşekkürler çok naziksin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. tam benlik birşey olmuş...eline sağlık

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor, bir kaç haftadır çok yoğundum gelemedim ziyarete, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize sağlık muhteşem görünüyo hemen denicem zaten çok severim irmik tatlısını =)
    Bloğumada beklerim blog.cafemarkt.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...