25 Eylül 2011 Pazar

BAĞLANTI OLUŞTUR KISMINI KAPATMAK İÇİN YAPMAMIZ GEREKENLER

Bir başka blogun sizin blogunuzda bağlantı vermesini istemiyorsanız öncelikle KAYIT sayfanıza girin KAYIT SEÇENEKLERİ kısmına tıklayın orda GERİ BAĞLANTILAR var İZİN VERME ye tıklayın.
Bu kadar bundan sonra yorum yapmak yerine kendi blogunun bağlantısını veren bloglara engel olmuş olursunuz.Yanlız bunu her postta uygulayın yoksa benim gibi silersiniz iki saat sonra gelir yine bağlantı verir:)))
Var olan bağlantıları kaldırmak isteyenlerde tek tek kayıtlarını açıp İZİN VERME VAR OLANI GİZLE seçeneğini tıklamanız yeterli.
*****************************************************************
Ya da tüm bunları yapmak yerine yeni ara yüze geçip AYARLAR-YAYINLANANLAR VE YORUMLAR -GERİ BAĞLANTILARI GİZLE seçeneğinide kullanabilirler böylece tüm geri bağlantılar gizlenmiş olur.Bu bilgi için Sevgili Fransalı geline teşekkür ediyorum arkadaşımın blogu için bir tık...

7 yorum:

  1. canim simdi baktim dedigenede 90 tane postumu nasil tek tek yapayim dedim. Vardir herhalde bunun kisa yolu deyip Ayarlar kismina baktim yayinlar ve yorumlara tiklayarak ( yeni arayuzde tabi ) geri baglantilari goster yada gizle seçenegi var. ona tiklayip kokten hepsini kapattim canim. Uyardigin için sagol. Sende boyle yap bence

    YanıtlaSil
  2. peki bişey sorucam bunlarda ilginizi cekebilir bolumu ve de yapılan yorulmasın gösterilmesini nasıl yapıcam. daha onceden blogumda vardı ama bı talıhsızlık yasandı ve blogumdakı eskı postlar sılındı vede bu dedıgım ıkı bolum daha oncesınde vardı artık yok nasıl gerı getırebılırım bu ıkı bolumu yardım edermısınız?
    http://mervelitatlar-mervece.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Geri bağlantını nesi kötüdür bilemedim ben...
    Mimlendiniz sayfamda...

    YanıtlaSil
  4. Fransalı gelin çok teşekürler yeni ara yüzü kullanmadığım için farketmemişim :)
    merveli tatlar http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget bu linkten tekrar ayar yapabilirsiniz.
    lengineer bencede kötü değil ama kendi ayarlarını kapalı tutup başkalarının bloglarına bağlantı verenler için kapatmak zorundayım...

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürlerr:)
    hemen uygulayacağımm canım.
    takipçisiyim güzel paylaşımlarının...
    bende beklerim sayfama.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. çok faydalı oldu teşekkür ederim sonunda kurtulduk...

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...