19 Haziran 2011 Pazar

Bu sıralar ben

Uzun zaman olmuş bloguma yazmayalı bugün hem fotoğrafı ekleyeyim hemde bir selam veriyim istedim.Kurabiye işi uzaklaştırdı beni buralardan sanmayın en yakın zamanda güncelleyeceğim blogumu.Yarın babalar günü ve benim babamsız ilk babalar günüm dokunsanız ağlayacağım daha doğrusu ağlıyorum:(Çok zormuş çok:(((
Babalar günü için kurabiye siparişlerimi hem yaptım hem ağladım.Babam göremedi tadamadı elimden diye:((
Yukarıda ki resim babalar günü için düzenlediğim hediye çekilişinde kazanan arkadaşımıza yaptığım kurabiyeler.

Belki babam görüyordur bu yaptıklarımı  bir yerlerden kimbilir:((((((((

7 yorum:

  1. Arkadaşım her zaman hayrınlıkla seyretmişimdir yaptığınız kurabiyeleri bunlarda çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık bende yapmak istiyorum ama şeker hamurunu yapmayı bilmiyorum gelinim doğum yapacak lohusa mevlütü için düşünüyorum ...
    Mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  2. Çok duygulandım okurken. Babanız göremedi diye üzülmeyin. Hem ölümde yok olan sadece beden. Ruh kaybolmazki. Mutlaka bi yerlerden görüyor ve hissediyordur. Ve emin olun babanız hep yanınızdadır...

    YanıtlaSil
  3. GÜLOANNE
    teşekkür ederim sizde çok güzel yemekler yapıyorsunuz izlemedeyim.Şeker hamurunu hazır alabilirsiniz.Sizede mutlu pazarlar.
    NESLİCE
    inşallah öyledir:(teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  4. canım benim çok üzüldüm... mekanı cennet olsun heleki şu an akşam ezanı okunuyor.. ruhuna kadar gider inşallah huzuru sukuneti..
    eline sağlık kurabiyelerin tablo gibi olmuş..
    sevgilerimle
    yemek bir ask
    seval

    YanıtlaSil
  5. Babanızın mekanı cennet olsun inşallah :(((

    YanıtlaSil
  6. Babanıza rahmet dilerim.. Sizede sabır.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Evet bu muthiş kurabiyeler bana çıktı...Tadı da görüntüsü kadar müthiş güzeldi...Afiyetle yedik..İnşallah bu güzel kurabiye siparişlerini ilerki zamanlarda bende vereceğim özel günlerimde...
    Şennur

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...