23 Haziran 2011 Perşembe

ÇİKOLATALI TRUF

Dün binbir hevesle post hazırlayıp resim yükleyemeyince yazdıklarımda silindi gitti.Neyse ki sorun düzelmiş olacak ki resim ekleyebildim.Uzun zamandır yaptıklarımı paylaşamamıştım burada bir önce ki postta verdiğim sözü tutarak yazmaya devam diyorum...
Hangimizin evinde artan kek parçaları bulunmaz ki? bizim evde bol bol bulunuyor bu aralar :) Yaptığım pastalardan artan pasta keklerini bir buzdolabı poşetine koyup dondurucuda saklıyorum ben ve acil durumlarda imdadıma yetişiyor hemde lezzetli truflar olarak...
Yapımı çok kolay ama ölçü veremiyorum çünkü her zaman göz kararı yapıyorum.Sizde elinizde kalan kek parçasının miktarına göre ayarlayabilirsiniz malzemeyi 
  • Kek parçaları
  • süt 
  • damla çikolata
  • kuru üzüm
  • Hindistan cevizi
  • kakao
Kek parçalarını elimizle ufalıyoruz.Damla çikolatayla sütü bir tavaya alıp çikolatalar eriyinceye kadar karıştırıyoruz.Erimiş çikolata ve sütü keklerin üzerine döküp güzelce yoğuruyoruz.İçerisine damla çikolata ve üzüm ilave edip ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlıyoruz.Başka bir kapta hindistan cevizi ve kakaoyu karıştırıyoruz.Yuvarladığımız truflarımızı bu karışıma buluyoruz.İnanın yapımı yazmasından daha kolay:)))))))))
Bol çikolatalı tadlara bayılanlara tavsiye edilir..

14 yorum:

  1. Canım trufa bayılırım ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. cok sık velezzetlı gozukuyor gozede damagada hıtabedıyor daha ne olsun.. elınıze saglık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel atıştırmalık oluyor.. eline sağlık yukarıdaki domateslerde çok albenili:)
    sevgilerimle..
    yemekbirask
    seval

    YanıtlaSil
  4. tam bizlik bir tarif olmuş..Çikolata ve benim çikolata canavarı kızım için bu truflar harika...
    ceydanın annesi

    YanıtlaSil
  5. hemen bu akşam kek yapıyorum ve yarın bu truffı deneyeceğim. tşk ederim tarif tam benlik pratik :)

    YanıtlaSil
  6. Truf'un her çeşidine bayılıyorum:))))

    YanıtlaSil
  7. git gel mutfağa atıştır bunları bizim evde çok durmuyorlar:)))ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Harika olmus bu truflar ellerine saglik canim. canim çekti haa :)))

    YanıtlaSil
  9. ımmmmmm süper tarif.teşekkürler,çok işime yarayacak.

    YanıtlaSil
  10. Pek severim bu çikotopları. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık canım şahane olmuş sevgiler.. Mutlu Haftalar..

    YanıtlaSil
  12. Nasılda severim ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...