4 Mayıs 2011 Çarşamba

Yumurtalı Kabak

Bu tarifi gördüğümde şimdiye kadar niye düşünememişim diye hayret ettim kendime neden mi?Yumurtalı patates dahil bu tarz aperatifler her zaman çok lezzetli gelmiştir bana patatesli,biberli,soğanlı vs ...Ama kabaklı hiç aklıma gelmemişti  ta ki Sevgili Aycan'da görene kadar.Aycancım öyle bir anlatmış ki hemen kalkıp denedim ve çok beğendim.Sebze ve protein bir arada nefis bir kahvaltılık benim için öğle ve akşam yemeği bile olur:))

YUMURTALI KABAK
Malzemeler

  • 2 adet orta boy kabak
  • 2-3 yumurta
  • sıvı yağ
  • tuz,karabiber
Hazırlanışı
Kabakları soyup küp küp doğrayalım.
Sıvıyağı tavada kızdırıp kabakları kavuralım.
Tuz ve karabiberini ekleyelim.
Kabaklar kavrulunca üzerine yumurtaları kırıp pişirelim.
Afiyet olsun...

22 yorum:

  1. evet çok lezzetli gerçekten bende çok severim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. bende ilk defa duydum.ama düşündümde mücverde yumurta ve kabak ikilisinin uyumunu çok beğeniyoruz,kavurmasıda süper olmuştur.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. bende yaparım arada sırada ,güzzel olur ,sende güzel yapmışsın canım ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  4. hmmmm kabağın başka bir halii:)
    değişikmiş balım:)
    tavsiyeleri dinlemek lazım:)
    ellerin dert görmesinn:)
    öpüyorumçok:)

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık kabak ve yumurta eminim ha
    rika olmuştur öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel tam bana göre, ben yaparım bunu:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor. Bu yaz günlerinde çayla ne güzel de gider...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Ellerine saglik canim,sahane gozukuyor.Eminim lezzeti de cok guzeldir,cok severim ve yazin vazgecilmezlerim arasindadir.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. evet gerçekten çok lezzetli aycan görüp bende hemen denemiştim çokda beğendim valla seninde ellerine sağlık afiyet olsun

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım ama yumurta takıntım var felaket:))))

    YanıtlaSil
  11. bende arada yaparım.harika olur.ellerine sağlık canım.çok güzel olmuş.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Yaz aylarında öğle öğünleri için o kadar sık yaparım ki, sevmeyene de şaşarım. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. evet tatlım aycanda görmüştüm ben de çok ilginç bir tat birleşimi olmuş lezzetli de olduğuna dair onay geldiğine göre iki güvenilir kaynaktan, hemen yapmalı =)

    YanıtlaSil
  14. Biz bunu lezeti kabak dolmasının artan içlerinden yaparız. Hatta yarın kabakların içinden yapıp sitediki fotoğrafı değiştirmeyi düşünüyordum:))

    Ellerine sağlık canım..

    Yaşasın çilek:)))

    YanıtlaSil
  15. Evet.. Haklisin canim benim.. Ben de hic denememistik kabakli omleti... Niye olmasin ki... Dur sabaha bir kabakla deneyecegim insallah... Sevgilerimle, ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  16. Sebzeler her daim vazgeçilmezimdir benimde ve hertürlüsüne herdaim varım;) ellerine sağlık arkadaşım. Sevgiler...

    Ayrıca bloğuma hoşgeldin;)

    YanıtlaSil
  17. Bende denemedim hiç böyle yumurtalı..
    Lezzetli olduğuna eminim.
    En kısa zamanda denemeliyim.
    Ellerine sağlık canıım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık canım nefis görünüyor... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. Valla Yeşimcim; ben de şaşırmadım desem yalan olur..Ama çok da iyi fikir doğrusu, süper..Ellerine sağlık ablacım..

    YanıtlaSil
  20. cnm ellerine sağlıkkk...misss missss :)))

    YanıtlaSil
  21. kabağı çok severim. Çok sağlıklı ve lezzetli bir tarif olmuş, ellerinize sağlık.
    Anneler gününüz de kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  22. anneler gününüz kutlu olsun..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...