7 Nisan 2011 Perşembe

Teşekkürler ve ufak bir rica



Şeker masalıyla ilgili güzel dileklerde bulunup blogumu izlemeye alan arkadaşlarıma çokkkk teşekkür ediyorum.
Sizden aldığım güzel enerji sayesinde çok şirin kurabiyeler hazırlamaya devam...
Bu ara burasıyla fazla ilgilenemiyorum ama en kısa zamanda yeni tariflerle devam ediceğim inşAllah.Bugün cailliou kurabiye siparişimi teslim ediceğim bana şans dileyin:)))
Birde sizden ricam blogspot her bilgisayardan gözükmediği için birde wordpressden blog açtım arada orayıda ziyaret ederseniz sevinirim çünkü arama motorlarında henüz çıkmıyor.


Hepinize güzel bir gün diliyorum.
sevgilerimle...

8 yorum:

  1. Çok şirinler ellerine sağlık Yeşimcim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çook şirin olmuşlar:)
    eline sağlık canım
    sevgileirmle...

    YanıtlaSil
  3. canım başarılarının katlanarak devam etmesini diliyorumm:))

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık güzel gözüküyor kalyular:)
    bol siparişler dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Yesim,
    bir yerlerde okumustum, eger ayni blog yani ayni icerik, iki farkli adreste de olursa arama motorlari spam gibi algilayabiliyormus, o yuzden sitelerden birini aramaya kapali yapin yaziyordu.

    YanıtlaSil
  6. CANIM HARİKA BU KURABİYELER ELLERİNE SAĞLIK.
    WORDPRESSDE YAYIN YAPMAN GEREKİYOR AKSİ HALDE ARAMA MOTORLARINDA GÖRÜNMEZ BİLGİN OLSUN.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. ellerine saglik tatlim kurabisler cok cici olmuslar..sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bunlar da harika görünüyor. Hangisi kötü ki, ellerine ve emeklerine sağlık çünkü ne kadar uğraştırıcı olduklarını gayet iyi biliyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...