11 Nisan 2011 Pazartesi

SEBZELİ MİLFÖY PİZZA

ARADA DEĞİŞİKLİK ŞART...
Çocuklar pizzaya bayılıyorlar dolayısıyla bizim mutfaktan pizza  kokuları sık sık duyulur.Genellikle çocukların sevdiği şekilde bol sucuklu yapsamda arada değişikliklerde oluyor.İşte onlardan biri kabak kırmızı biber ve peynir üçlüsü birleşip pizzaya tat katıyor.Ben çok sevdim tabi çocuklar pek beğenmediler:)
Tarif daha önce yaptığım milföy pizzanın aynı sadece üst malzemesi değişik.

MİLFÖY PİZZA
  • 4 adet milföy hamuru
  • Açmak için biraz un
  • 2 adet kabak
  • 2 adet kırmızı biber
  • 1 su bardağı lor yada yağsız beyaz peynir kırığı
  • ketçap
  • kekik ve karabiber

Hazırlanışı

  • Milföy hamurları çözündükten sonra hepsi beraberbirleştirilip  yoğurulur.
  • Unladığımız düz bir  zeminde kullandığımız tepsimizin boyutlarına göre açılır.Ben en büyük boy yuvarlak  borcam kullandım.
  • Tepsimizi hafif yağlayıp hamurumuzu yerleştiriyoruz.Hamurumuzu  kabarmaması için bir çatal yardımıyla enlemesine ve boylamasına çentikler atıyoruz. 
  • Üzerine bir fırça yardımıyla ketçap sürüyoruz.
  • Kabakları ve biberleri ince ince doğruyoruz.
  • Peynir  hariç hazırladığımız tüm malzemeyi hamurun üzerine eşit şekilde yayıyoruz.
  • 220 derecelik fırında 15 dk pişiriyoruz .En son peynirinide serpip  5dk daha fırında tutuyoruz.
  • Pizzamız servise hazır .Afiyet olsun...
Tarifimi Sevgili Öznur'un ev sahibeliği yaptığı 45 dakikalık tarifler etkinliğine gönderiyorum.
    Sevgilerimle...

    18 yorum:

    1. sebzeyi çok sevdiğim için bende çok beğendim canım.harika görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

      YanıtlaSil
    2. Güzel tarifin için teşekkür ederim canım bunu deneyeceğim inş. Ellerine sağlık sevgiler..

      YanıtlaSil
    3. Kuzenim sebzeli pizza yapar o aklıma geldi, olsa da yesek:))

      Ellerine sağlık canım.

      YanıtlaSil
    4. Tam benlik ,sebzeli olan herşeyi severim.ellerine sağlık cnm.

      YanıtlaSil
    5. kesinlikle üst malzemesi tercihim:)
      eline sağlık çok güzel olmuş
      sevgiler..

      YanıtlaSil
    6. bizimkiler sağolsun pizzayı yalnız sucuklu sosisli yiyorlar,sebzeli değişik olmuş eline sağlık

      YanıtlaSil
    7. Yeşim hanım, bloğunuzu okumayı özlemişim. Doğum gününüz kutlu olsun bu arada.

      YanıtlaSil
    8. Canım pizzan çok değişik olmuş gerçekten.Ellerine sağlık.Sevgiler;

      YanıtlaSil
    9. pizza süpper hemde çok pratik,ellerine sağlık canım...

      YanıtlaSil
    10. çok güzel görünüyor ah birde miflöy hamuru o kadar yağlı kalori bombası olmasa ne güzel olacak! :D

      YanıtlaSil
    11. Sebze ile yapılmış olması benim için ayrı bir güzellik. Ellerine sağlık..

      YanıtlaSil
    12. sitenizi takip etmeye başladım gerçekten çok güzel tarifler var. bunu da deneyeceğim elinize sağlık

      YanıtlaSil
    13. Canım ellerine sağlık süper olmuş öpüyorum.

      YanıtlaSil
    14. mutlaka deneyeceğim ;) süperrr görünüyor


      gülnur

      YanıtlaSil
    15. kızımdan ümidimi kestim eşim de bu pizzayı ağzına koymaz eminim sebze özürlüler ikisi de

      YanıtlaSil
    16. Pizzayi kim sevmez ki,ellerinize saglik.Yiyenlere afiyetler olsun

      YanıtlaSil
    17. merhaba yeşim.ziyaretin için çok teşekkür ederim.pizzayı ben de çok severim bu şekilde de çok pratik olmuş.sebze severim ama maalesf bizimkiler de yemez:) ellerine sağlık şifa olsun..

      YanıtlaSil
    18. Gerçektende çokcuklara pizza adı yetiyor:)))ellerinize sağlık

      YanıtlaSil

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...