20 Mart 2011 Pazar

ARPA ŞEHRİYE SALATASI



ARPA ŞEHRİYE SALATASI

  • 1 su bardağı arpa şehriye 
  • 2 adet havuç
  • 2 adet salatalık
  • közlenmiş kırmızı biber
  • 2 adet çarliston biber
  • 4 dal taze soğan
  • 1 su bardağı haşlanmış mısır
  • yarım demet maydanoz,dereotu 
  • sıvı yağ,limon ,tuz ,sumak
Hazırlanışı:
Arpa şehriyeler tuz ve bir iki damla sıvıyağ eklediğimiz suda haşlanır suyu süzülür.Soğumaya bırakılır.
Havuçlar rendelenir.Diğer malzemeler küçük küçük doğranır arpa şehriyelerle karıştırılır.
Yağ ,limon suyu, tuz ve sumak eklenir.
Soğuk olarak servis edilir.
Afiyet olsun.

11 yorum:

  1. Canım mutlu pazarlar çok severek yediğim ve yaptığım bir salata harika olmuş öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. bir çok blogda görgüm gerçekten artık merak ediyorum herkes överek yayınlamış bende deneyim merak ettim:)
    gerçi ben pilavı bile salatayla karıştırdığım için seveceğimden eminim ya neyse:)
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. hmm ellerine sağlık harika bir salata ben ton balığı ekliyorum nefis oluyor.

    YanıtlaSil
  4. prensesin yeni yaşı kutlu olsun sağlıkla mutlulukla:)
    salata da cıvıl cıvıl olmuş
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Yeşimcim; bu tip salatalara ben de bayılırım. Ellerine sağlık, nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  6. Deryacığım teşekkür ederim canım .
    Sezobigo,kesinlikle beğenirsiniz o zaman en kısa zamanda deneyin pişman olmazsınız:)
    cafe portakal,ton balığıyla denerim bir dahaki sefere bakalım nasıl olucak.
    yemek bir aşk,teşekkür ederim canım.
    lezzetli somunlar,demek sende bendensin :)

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık nefis görünüyor salatan.Bne genelde salatalıklı, sarımsak yoğortlu da yapıyorum.Nefis oluryor.

    sevgiler;

    YanıtlaSil
  8. şehrıye salatasına bende bır çok blogda rastladım şidiye kadar deneme fırsatım olmadı ama bır salata tutkunu olaraktan denenecekler arasında sırasını beklıyor.ellerıne sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. Çoks evdiğim salatalardan biri,bol yeşilikli bayılırım.
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Şahane duruyor bunu denemek istiyordum bende ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Nihayet yorum bırakabiliyorum. Bende arada yaparım gayet güzel oluyor. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...