22 Şubat 2011 Salı

BLOGLARIMIZDA HIRSIZ VARRRRR



Şimdi bu post otomatik olarak hırsızların  aderesinde yayınlanacaktır.
O kadar yüzsüzlerki blogu otomotiğe bağlamışlar her yazdığım post sitelerinde çıkıyor. Şimdi bunuda yayınlamalarını bekliyorum.Nedeni mi?
Geçenlerde tesadüfen bu siteye rastladım benim ve bir çok blog arkadaşlarımın resim ve yazıları  var bu site önce bir kaç tarifimi gördüm yorum yazayım nasılsa silerler dedim ama nafile.Daha sonra blogumdaki postlarımı başlıklarıyla tek tek arattırdım bu sitenin arama bölümünde gördüm ki Blogumun tamamı ama öyle böyle değil ilk yayınladığım posttan tutun son posta kadar hatta bayram mesajları bile var.
Bu haksızlığın daha doğrusu HIRSIZLIĞIN önüne geçmenin yollarını öğrenmeye çalışıyorum Avukat arkadaşlarımdan gerekli bilgiyi aldım.
Emniyet müdürlüğünün BİLİŞİM SUÇLARI VE SİSTEMLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜNÜ aradım gerekli bilgileri aldım.
Bizim binbir emek vererek hazırladığımız yazı ve resimleri noktasına kadar kopyalayıp bundan çıkar sağlamaya çalışan bu siteyi eğer yayınlarımı kaldırmazsa  gerekli yerlere şikayet edeceğim.


Yazdığım yorumlara ve gönderdiğim maillere asla geri dönmediler.
Arkadaşlar bu duyarlılığı hepimiz göstermeliyiz.
Lütfen tepkimizi gösterelim.







Arkadaşlar şimdi gelen bir maille bu sitenin sahibi olduğunu söyleyen şahıs yazarlarına aylık ödeme yaptığını söylüyor.Birde unutmadan yazılarınıza noter tasdiki yaptırdınızmı diye soruyor.
Bilginize...

21 yorum:

  1. Allah Allah çok şaşırdım.

    YanıtlaSil
  2. ay inanılmaz ya, emek hırsızları :( ne kadar da rahatlar di mi birde. ben de senin blogundan bir tarif denedim, yayınlıycam blogumda ama senin blogunu gösterek tabii :) umarım bu site kapatılır sevgiler cnm.

    YanıtlaSil
  3. O adrese tıklayıp pirim yaptırmıcam onlar ki bence bu postu okuyanlarda tıklamasın.aldı bi hırsızlık gidiyor blog aleminde.Ne isterler ki bizlerden anlamıyorum

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar linke tıklamanız ve ya tıklamamanız önemli değil bunlar sadece sizin benim hazırladığım postlarla yaın yapıyor.Diyorum ya sadece tarif değil noktası virgülüne kadar herşey var.
    Şimdi bir mail aldım.
    Telif hakkının size ait olduğunu ispatlayın silelim diyor çıldırmamak elde değil bu ne arsızlık yaa

    YanıtlaSil
  5. sınır oldum yaaa. pekı nasıl anladın nasıl farkettın...
    allah korusu edep bıraz yanı....

    YanıtlaSil
  6. inanılır gibi değil yaaaa.bakım baktım şok oldum.tarifleri hep tanıdım.hayret valla.bende yazayım blogumda.

    YanıtlaSil
  7. hayret ettim görünce ama arsız arsız sorduğu soruya daha çok hayret ettim insanlar çalıp çırpmaktan hiç çekinmez oldu bizler emek veriyoruz onlar çalıp blog oluşturuyorlar ve utanmadan kendilerininmiş gibi yayınlıyorlar pes doğrusu
    bende yayınlayacağım canım
    inşaallah kapatılır

    YanıtlaSil
  8. Pes vallahi, yenice bende baktim, yaziklar olsun diyorum. Insanlarin saygilarini yitirmisler. Insanlarin hakkini nasil yiyebilirler?

    YanıtlaSil
  9. Arkadasım maılle kendılerıne prım verme..bu konuda Aslıye ceze mahkemelerinin birimleri var en son netten farklı bır suçtan dolayı 3-yıl ıle 5 yıla arası hapıs cezası ıle yargılandı.3 bın tl para cezasına çaprtırıldı.Bu noktada Savcılığa suç duyurusunda bulunmakta geç kalma sadece bır celse durusmasına katılmanız yeterlı olacak.Kınıyorum emeğe deger vermeyen kendini bilmeyenlere. Hadı bu sölerımıze de telıf hakkı ıstesınler..

    YanıtlaSil
  10. Böyle insanlar blog aleminde çok malesef benim basima da eskiden gelmisti ve çildirmistim çünkü hiç saygilari yok ve verilen cevaplar aynen senin yazdigin gibiydi yüzsüzler iste utanmalari yok,onca emek veriyorsun,resim çekiyorsun anlatiyorsun pat diye biri gelip çalinca insanin zoruna gidiyor..ama bu sitede gerçekten herseyi noktasi virgüline kadar eklemis hiç utanma yok,yaziklar olsun..

    YanıtlaSil
  11. telif hakkının senin olduğu belli resimlerin üzerinde lezzete dair yazıyor...Daha neyin telif hakkı diyorlar...yapmış olduğun bütün tariflerin resimleri zaten senin elinde...Sen bence bu işin peşini bırakma canım..Ne gerekiyorsa yap...Sen hazırla yaz emek harca gelsin başkası aynı şeyi kopyala yapıştır yapsın...Blogcu arkadaşın Çatı katı İlkay'ın yaptığı gibi sende şikayetçi ol...
    Üzme kendini Yeşimciğim Herkes yaptığının bedeli iyi kötü öder..
    Mergül

    YanıtlaSil
  12. yeşim cim bu ne yaa senin nesfitili kurabıyenı copy paste yapmış resmen senin blog adın bıle yazıyooo ...yuhh diyorumm:(

    YanıtlaSil
  13. sana tamamen katiliyorum linke tiklayip bi not birakmayi dusunuyorum ama bunun kesin bi cozumu olmali ........ama nee?????

    YanıtlaSil
  14. Valla resmen copy paste üzerinde yazıları duruyor çok ayıp çok!!

    YanıtlaSil
  15. canımm ben hiç takmıyorum bloğa da yazdım zaten Allahından bulsun hırsızlar...
    bir çözümü yok işte off oofff ooff fazla ifşa etmeyelim bence boşver..

    YanıtlaSil
  16. way utanmaz way hayret birşey ben de bu hırsızı tesadüfen buldum dediğin gibi hangi tarifimi bloğunda arattıysam çıkıyor nerdeyse bütün siteyi indirmiş.bu kadar da olmaz umarı bu hırsızın önüne geçebiliriz.

    YanıtlaSil
  17. ne sinir bozucu bir durum. geçmiş olsun. bende blogumda yayınlıycam. birlikten kuvvet doğar eninde sonunda bişey olur muhakkak .

    YanıtlaSil
  18. Sayın Blogcular;
    Buraya adres yazarak, link vererek hırsızı sevindiriyorsunuz.
    Yazılarızda site içi bağlantılar kullanın. Yani her yazınızda sitenizdeki bir başka yazıya link olsun. Yazılarınız çalanlar bunu otomatik olarak programlara yaptırıyorlar. Eğer yazılarınızda link olursa bu size back-link olarak geri dönecektir, Google'de üste çıkan siz olursunuz.
    Resimlerin üzerine site adreslerinizi yazabilirsiniz. -Çoğu yapıyor zaten-
    Bahse geçen sitenin sahibinin tek sitesi bu değil. Bunu kendisine iş edinmiş. İnfo domain 1 dolardır, yıllık 100-200 dolar gibi bi paraya da host alıyordur. Saymadım ama onlarca sitesi olduğuna eminim.
    Domain kayıt bilgilerine şuradan bakabilirsiniz. http://www.whois.com.tr/index.php?q=pratikyemektarifleri.info
    http://www.whois.com.tr/index.php?q=yemeksitesi.info
    Oradaki isim ve adres muhtemelen sahtedir. E-posta adresi gerçektir. Telefon numarası da sahte olabilir. Kendiniz telefon ile uyarmayı denemeyin, bir avukata arattırın. Domain kayıt bilgilerindeki kelimeleri Google'de arayarak diğer sitelerini görebilirsiniz.
    Savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Bu arada mail adresini aldığı firmaya, host firmasına kişiyi şikayet edebilirsiniz.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, bende aynı dertten muzdaripim. Bloğum aynen sizin gibi baştan sonra kopyalanıp kopyalanıp yayınlanıyor. Benim eski tariflerimde fotoğrafların üzerinde blogismimde yazmıyor. Daha öncede böyle tek tek tariflerimi çalmışlardı. Ama bu işi abartmış kandil msjlardından tutunda tarif olmadığı halde yazdığım bazı yazıları bile pratik yemekler adı altında yayınlıyor. Telif hakları diye bir bölüm oluşturmuş o bölümde telif hakkı ihlal edilen kişiler burada ulaşabilir diye maıl adresi vermiş. O adrese yayınlarımı kaldırması için maıl attım. Cvp vermek bir yana hala benim bloğumdan çaldıklarını yayınlamaya devam ediyor. Bende bu işin peşini bırakmayacağım. Özel hayatada girdiği için aşırı derecede sinirlendim. Gereken neyse yapalım...

    YanıtlaSil
  20. yaa ne kadar ahlaksız insanlar var yaaaa :( .hiç emeğe insanlığa saygıları yokmu bunların.biz emek ediyoruz insanlarla paylaşalım, dostlarımızla paylaşalım diye uğraşıp çaba sarf ediyoruz.onlarsa 1 tıkla hiç çaba sarf etmeden çalıyorlar.Allah larından bulsunlar ,canım geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...