11 Ocak 2011 Salı

TEL ŞEHRİYELİ TAVUK SALATASI


Değişik salatalar denemek her zaman cazip gelmiştir bana ama iş tavuklu salatalara gelince biraz düşünürdüm.Çünkü soğuk tavuk yemek pek hoşuma gitmezdi .Bu salatada tavuk soğuk ama tadı beni hiç rahatsız etmedi nedense .Belkide  üzerine serptiğim bol kırmızı biber ve cevizdendir nedersiniz?


 TEL ŞEHRİYELİ TAVUK SALATASI


Malzemeler

  • 1 su bardağı tel şehriye
  • 1 adet haşlanmış tavuk gögsü
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mayonez
  • 1  su bardağı ceviz
  • tuz,kırmızı pul biber
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 2 diş sarımsak

    Hazırlanışı



    • Tel şehriyeleri teflon tavada kısık ateşte rengi dönene kadar kavuruyoruz.
    • Kavrulan şehriyelerin üzerine 2 yemek kaşığı sıvı yağ ve 1 su bardağı su ekleyip kısık ateşte pişiriyoruz.
    • Haşlanmış tavuk etlerini didikleyip ılınan şehriyelerin içine ilave ediyoruz.
    • Diğer tarafta yoğurt ,mayonez ve sarımsak birleştirilerek sos hazırlanır.
    • Tel şehriyeli tavuk,yoğurt sosu ince çekilmiş cevizin yarısı ve tuz harmanlanır.
    • Üzeri bolca kırmızı biber ve ceviz ile süslenir.


    Afiyet olsun...

    GÜLÜMSETEN ÖDÜLÜM:)

    Çok güzel bir ödül aldım yine gülümseyerek:))) Sevgili Aynur'a ödülünü benimle paylaştığı için çok teşekkür ediyorum.Bende bu ödülü gülmeyi seven tüm bloggerlara armağan ediyorum.

    Sevgilerimle:))))




    28 yorum:

    1. ödülün için kutlarım arkadaşım.salata çok lezzetli görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

      YanıtlaSil
    2. Oooo süper ellerine sağlık canım...

      Ayrıca ödül için tebrik ediyorum...

      YanıtlaSil
    3. Yeşimcim;

      çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
      canımda bi çektiki :)

      YanıtlaSil
    4. mmmh cok lezzetli görünüyor..ellerine saglik! sicacik sevgileirmle..

      YanıtlaSil
    5. Merhaba ben tavuklu saltalara bayılıyorum :) Nedense myonezi çok yakıştırıyorum en çok da..
      eline sağlık canım..

      YanıtlaSil
    6. DEĞİŞİK LEZZETLERE HER ZAMAN AÇIK BİRİ OLARAK DENEMEYE DEĞER.SOĞUK SEVMEYENLER İSE ILIK OLARAK HEMEN SERVİS EDEBİLİR BENCE.AFİYET OLSUN.SEVGİLER.

      YanıtlaSil
    7. dün akşam aklımdaydı bu salata:) eline sağlık canım
      sevgiler..

      YanıtlaSil
    8. Ödül için teşekkür ederim kim gülmeyi sevez:)
      Salatanızda çok güzel görünüyor ellerinize sağlık
      Sevgiler...

      YanıtlaSil
    9. Dedim ya blogger' ın orjinal şablonunu kullanıyorum diye..

      Anasayfan var ise yerini değiştirmeden diğer sayfalar da oraya eklenmiyor mu? blogger' ın şablon tasarımcısı başka şablonda işe yaramıyor mu yani (kendim için sordum ben de ileride şablonumu değiştirsem mi ki diye düşünüyordum)

      Blogunun tasarımı iyi bence.. güzel gruplamışsın.. Şu fotolu gruplar çok hoşuma gitti benim de..

      Bana anlattın ama kayıtlarım henüs az yapmaya karar verdiğim zaman şu yandaki fotolu gruplandırmalar için rahatsız ederim yine, ama şimdilik zamanı var.. hoşçakal..

      YanıtlaSil
    10. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.Tavuklu salataların hertürlüsüne bayılıyorum.Denenicekler listeme ekliyorum:))Ödülünüzüde kutlarım.Sevgilerimle..

      YanıtlaSil
    11. Cok hos bir salata tarifi olmus ellerine saglik sevgilerimle.

      YanıtlaSil
    12. canımm ellerine emeklerine sağlık:)
      hep arpa şehriyeden yapardım ben salataları demek tel şehriyeden de oluyormuş:)

      YanıtlaSil
    13. Ben de zorlanırım soğuk tavuk yemekten. Bu salatayı denemekte fayda var o zaman. Teşekkürler

      YanıtlaSil
    14. Salatınız çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Sevgilerle.

      YanıtlaSil
    15. canımmm ben çok severim tavuklu salataları.şehriyeli de çok güzel olmuş..afiyet şifa olsun..

      YanıtlaSil
    16. cok lezzetli bir salata olmus, ellerine saglik canim

      YanıtlaSil
    17. böyle salatalara bayılırım ben ellerine sağlık..

      YanıtlaSil
    18. Nefis görünüyor. Değişik tatları ben de çok severim. Muhakkak denemem lazım :)Ellerine sağlık. Afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.

      YanıtlaSil
    19. Kabul günleri için harika bir alternatif Yeşimcim, ellerine sağlık canım..

      YanıtlaSil
    20. Ellerinize sağlık,tavuklu tarifleri çok seviyorum..

      YanıtlaSil
    21. oooo süper ellerine sağlık afiyet şifa olsun.

      YanıtlaSil
    22. Harika görünüyor canım.Birçok tavuklu salata denedim ama tel şehriyelisini hiç denemedim.Nefis görünüyor.ellerine sağlık..

      YanıtlaSil
    23. çok beğendim tarifini canım
      en kısa zamanda yapmak istiyorum
      eline sağlık,sevgiler

      YanıtlaSil
    24. Her daim yenilebilecek bir salatayı paylaşmışsın, ellerine sağlık. İyi hafta sonları..

      YanıtlaSil
    25. gerçekten çok güzel görünüyor ellerine sağlık..ilk fırsatta denemek lazım

      YanıtlaSil
    26. Tavuğu çok severim. Sıcak-soğuk farketmez, her türlü yerim:)) Salata da çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık olsun arkadaşım.
      sevgiler.

      YanıtlaSil
    27. Öncelikle ödülünüz için kutlaım.Tel şehrıyeli bır salata hıç denemedım ama buradan harıka görunuyor ellerinize saglık.

      YanıtlaSil
    28. http://belguzaranne.blogspot.com18 Ocak 2011 10:37

      merhaba sarmısaklı yoğurt ve cevız gırdımı ışın ıçıne hersekılde tuketılır ellerıne sağlık sevgiler

      YanıtlaSil

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...