6 Ocak 2011 Perşembe

PATATES KAFA


İşte karşınızda Patates  kafa:))


Yinemi çocuklar için dediğinizi duyar gibiyim ama napıyım bu seferde bulgur pilavı yedirme operasyonu düzenledim:)))


Bulguru  kızım  bebekken çorbalarına katıyordum ama ne yazık ki büyüdükçe yememeye başladı.Oldukça faydalı olan bu nimetten mahrum kalsın istemedim ve aklıma böyle bir fikir geldi.


Tabi başarılıda oldum.


Gözünü ağzını derken tabağı bitirdi:))


Bulgurun lif içeriği oldukça yüksek ,folik asit bakımından oldukça zengin,bağırsak ve kalp damar sağlığınada koruyucu etkisi var .

Ana fikir benden malzemeler size kalmış saçı için kıvırcık salata kullanılabilir.Gözleri için yumurta kulakları için domates vs.. bu liste böyle uzar gider.


Yemek seçen çocuklara bol iştahlı günler  annelerine  bol bol sabır diliyorum:))))
Sevgiler...

32 yorum:

  1. çok şeker olmuş ya. kendime de mi yapsam böyle :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel tasarlamışın ellerine sağlık Yemek yemek için eğlenceli kandırmacalar herzaman işe yarar ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok yaratıcısın canım tebrik ediyorum. Yenmemesi mümkün değildi zaten
    çok öpüyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. her şey onlar için değilmi? :) eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. ay çok hoşmuş, her çocuk sever bunu. Ben bulguru dolma iç harcına koyarım. Pirinçle yarı yarıya farkedilmiyor orada. Pırasa, ıspanak gibi azıcık pirinç eklediğim yemeklere de artık bulgur koyuyorum...

    YanıtlaSil
  6. onlar yiyince bizim karnımız da doyuyor değilmi?annelik budur işte.ellerine sağlık çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker!
    Bıdıklar bayılıyor böyle sunumlara (Ben de ben de!:)
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Çocuklara yemek yedirmek bir işkence.. En azından böyle güzel sunumlarla biraz birşeyler yiyorlar.. ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  9. canım bir anne için en önemi varlıklar değilmidir çocukları:)
    kesinlike demeyiz hatta seni kutlarım bravo sana canım benim..
    harika bir annesin..

    YanıtlaSil
  10. çok sempatik :) eline sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Lezzete dair, görüntü harika ellerinize emeğinize sağlık.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  12. çoook şirin görünüyor
    ama bence ismi Patates Kafa mı olmalıydı ne :))

    YanıtlaSil
  13. fem baharat hanim6 Ocak 2011 16:31

    cok guzel gorunuyor ellerine saglik RABBIM evlatlarimiza saglik sihhat nasib etsin...

    YanıtlaSil
  14. Bu görüntüye hangi çocuk hayır diyebilir ki? Ben de hayır diyemem bu arada.

    YanıtlaSil
  15. Ayyy
    ne güzel olmuş
    ellerine sağlık canım..
    Ahhh bu çocuklar yokmu insan ne yapacağını şaşırıyor ..
    Başarılı olmana sevindim.....

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık benım bile canım istedi.:)))süpeer fikir ve gorselliğide cok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  17. Ççoookkkkk şirin olmuş.Çocuklar için dikkat çekici, ellerine sağlık yeşim'cik kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Hatta bir de uzun köfte yapıp burnuna kondur bi dahaki sefere de, 'burnum yok' diye ağlamasın garip:))Şaka şaka..Ellerine sağlık Yeşimcim, çok şirin olmuş. Bu çocuklar annelerini maymun etmede birebirler..

    YanıtlaSil
  19. Süper olmuş.Bizim ufaklığa da yapmak lazım. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Lezzetli somunlar
    Evet ya burnunu unutmuşum çok sonra farkettim:))

    Emel
    dikkat çekmeyecek gibi değil ki:)

    Feyza
    Teşekkürler:)

    Yıldız
    Helede benimkiler gibiyse valla yedirmek için her yolu deniyorsun:)

    Sarkaç
    Çok şükür hayır demeden yedi:)

    Baharat hanım
    Amin canım.Teşekkürler:))

    Aynur
    Bencede patates kafa olurdu ama bizim ki köfte kafa diye tutturdu:)

    YanıtlaSil
  21. Evimin incileri
    Teşekkürler Belgin hanım.sevgiler.

    mimosa cafe
    teşekkürler:))

    Deniz
    İnşallah sende iyi bir anne olucan canım benim.Teşekkür ederim:)

    Aylinin defteri
    evet aynen öyle ama bir şekilde yediriyoruz dimi:))

    YanıtlaSil
  22. Cafe pepela
    teşekkür ederim.Gerçekten öyle:)

    Nazmiye
    çok doğru inan yemedilermi kendimi suçlu hissediyorum.

    Ada ve deniz
    bende koyarım canım ama eşim seçici bu konularda bende böyle yöntemler deniyorum.

    yemek bir aşk
    evet canım aynen öyle.

    Nazlı
    zaten onlar yemese ben yerdim:)))

    xcelis
    kandırdım gerçektende:)teşekkürler.

    Yemyeşildeniz
    neden olmasın:))

    YanıtlaSil
  23. Bu ne yaratıcılık böyle, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  24. Gülümsetti beni köfte kafa :))) bu operasyonlar da yüzde yüz başarılı olduğuna eminim :))) sevgiler ...

    YanıtlaSil
  25. şimdki çocuklar çok şanslı ya hakikaten böyle naz yapmak nerde annem direk döverdi yemek seçeni:) ya da çimdik:) şimdi hiç bir çocuğu yemek seçmiyor..
    yenilmeyecek gibi de değil ki..ellerine sağlı k canım..

    YanıtlaSil
  26. Ben bu tabakla kafa kafaya verip onu yemek! ay pardonn, düşünmek! istiyorum :P :))))
    Yerim ben bunuuuu :) Ellerine sağlık, çok cezbedici görünüyor bence. Afiyet bal şifa olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  27. her çocuk kapa kapa yer, ben bile görünce aman ne tatlı şeysin sen öyle diye bakındım, yutkundum durdum:)

    YanıtlaSil
  28. www.sendepisir.com ,balpare,umutfak,yeteneksizin
    güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  29. Ham ham ev yemeklerİ
    teşekkür ederim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  30. Seni köftor seni.. benim Havuç gibi şeker bişey bu Köftor..

    YanıtlaSil
  31. ellerinize sağlık,ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  32. Bayıldım ben bu tabağa ellerinize sğalık. Ben pirinç pilavının içine eşit miktarda bulgur koyup pişiriyorum. 3 yaşındaki kızım bayıla bayıla yiyor:)))
    Ama bu tabak harika olmuş gerçekten:)))) Benim bile yiyesim geldi.
    Nam Nam Nam :D
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...