7 Aralık 2010 Salı

MOR PRENSES (Yoğurtlu kırmızı lahana salatası)


Kırmızı lahanayı genelde kıvırcık salatasında kullanırdım.Ta ki bu şekilde denemeden önce. ..
Tadıyla damaklarımızı şenlendiren ,
Rengi ve sunumuylada sofralarımızda  görsel şölenler yapan bir salata denemediyseniz şiddetle denemenizi tavsiye ederim.


MOR PRENSES (yoğurtlu kırmızı lahana salatası)

  • 1 adet orta boy kırmızı lahana
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 2 yemek kaşığı mayonez
  • 2-3 diş sarımsak
  • 3 -4 yemek kaşığı sıvı yağ
  • tuz
Lahanalar incecik doğranır.Sıvı yağda biraz yumuşayana kadar  hafif sotelenir .Yoğurt ,mayonez  ve sarımsakla bir sos hazırlanır tuzu ilave edir.Sotelediğimiz lahanalarla yoğurt sosu harmanlanarak soğuk servis edilir.
Afiyet olsun...


20 yorum:

  1. ellerine sağlık arkadaşım.salata çok güzel görünüyor.ben çiğden yapıyorum.hiç sotelemeyi denemedim.birde üstüne ceviz ekiyorum.denemeni tavsiye ediyorum.harika bir tat.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Yeşimcim harika görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı lahanayı sirkeyle hafif haşlayarak sarımsak ve zeytinyağı ilavesiyle yemesi de çok güzel olur, bir dahaki sefere senin tarifinle yapacağım. Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Canım bende Mor Sultan,sende Pembe Prensese:))El
    lerine sağlık salataya bayılırım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı günler, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı olmuş.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  6. Kış sofralarını renklendiriyor bu prenses, ellerie sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık, görüntüsü kadar ismi de çok hoş :)) Kırmızı lahanayı bende salatalarda kullanırım. Tavsiyen üzerine bende yapacağım. Sevgilerimle iyi günler...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık böyle pratik salataları çok seviyorum.daha önce denemedim ama senin tarifinle deneyeceğim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Şiddetle tavsiye edilen tariflere dayanamıyorum :))
    Bu sözü blog dünyasına ilk kim yazdıysa yüreğine sağlık :))
    Senin de ellerine sağlık Yeşimcim...
    İlk fırsatta deniyeceğim.
    Kocaman sevgilerimle iyi akşamlar.....

    YanıtlaSil
  10. eline sağlık benimde sıkca yaptığım nefis bir lezzet:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık salatasız olmaz
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Canım ellerine sağlık adıda kendid nefis bir salata olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Yeşimcim, bu çok iyi bir fikir ya..Beyaz lahana kavruluyor da bu neden olmasın dimi ama..Ben de 'pembe sultan' adıyla pancar turşusunun yoğurtlu kombinasyonunu yazmıştım bir keresinde. O da nefis olur. Ellerine sağlık canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Kızım en sevdiği salata nefis oluyor, emeklerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  15. Sırf ismi için bile denenir bu nefis salata. Sık yaparım ama, hiç kavurarak denememiştim.Evde hazır lahanam da varken hemen deneyeyim. Ellerine sağlık arkadaşım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba canım sana iki ödülüm var kabul edersen tabii. Bu arada ben de bu tarifi merak ediyordum bu aralar çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. Ellerine sağlık çok pratik ve çok iyi bir fikir.Hemen deniycem..

    YanıtlaSil
  18. Salatada mor lahanayı severim ama bu halini hala deneyemeyenlerdenim:(( Ellerine sağlık, nefis görünüyor. En kısa zamanda denemek isterim. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. yeşimciğimm ellerine sağlık canımm..
    bunun adı mor prenses olsunn daha güzel yakışır:)
    harika bir kış sebzesi değil mi:))

    YanıtlaSil
  20. selamlar sevgili arkadaşım.prenses tek kelimeyle şahane görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler sana kocccaman kocccaman...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...