24 Kasım 2010 Çarşamba




10 yorum:

  1. Yeşimcim gerçekten keyifli bir mim bende cevapla
    mıştım.Yüreğine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. cnaım tesekkur ederım ılk mım ımı sayende aldım en kısa surede cevaplandırıcam.. zevkle okudum...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel cevaplar, he cümlesi huzur dolu ve umut vaad ediyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. canım mimini çok beğendim benide mimlemişsin çok mulu oldum teşekkürederim.acele etmeyeceğim.yanlış bilgiler vermek istemiyorum.allah izin verirse izin günümde yani cuma günü cevaplamayı istiyorum rahat rahat. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Yeşim
    Kendini çok güzel anlatmışsın. Seni tanıdığıma sevindim. Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  6. canım zevkle okudum ve seni daha yakından tanımış oldum....bende en kısa zamanda yanıtlarım inş....sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. sevgili arkadaşım keyifle okudum cici mimini.mim olayını pek sevmiyorum esasında ama arkadaşlarımı yakından tanıma fırsatı verdiği için de okumadan incelemeden sevmeden geçemiyorum.çok samimi ve çok dost bir tarafın var.mintiden kalbi selamlar bırakıyorum sıcacık yüreğine...

    YanıtlaSil
  8. Mimler blog sahiplerini tanımamızı sağlıyor:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Yüreğine sağlık canım,çok nefis cevaplar vermişsin..
    Ayrıca hayat felsefen olan Mevlana sözünü de not ettim bir kenara,muhteşem bir söz..
    Blogumda ödülün var kabul edermisin ?

    YanıtlaSil
  10. Yeşim'ciğim merhabalar..
    Yüreğine sağlık :)
    Yuvamıza yeni döndük biz,yerleşme aşamasındayım şuan,bavullara dalmış bir vaziyette.. :)
    Türkiye'de iken nete bakamadım,mim bırakmışsın,çok teşekkür ediyorum,uygun olursam cevaplamak isterim inşaAllah.
    Kocaman sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...