13 Ekim 2010 Çarşamba

Yumurtalı ekmek


Sofralarımızın olmazsa olmazı ekmek ne yazıkki  aşırı bir israfla karşı karşıya bu israfın önüne geçebilmek için hepimiz evimizde bir şeyler yapabiliriz .İlk önce ekmeği tüketeceğimiz kadar almalıyız.Eğer yinede bayatlayan ekmek varsa evinizde benim gibi yumurtalı ekmek yapabilirsiniz.


malzemeler

  •  1 tane Bayat ekmek
  •  2 yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • çeşitli baharatlar(nane,kekik,kırmızı biber)
  • sıvı yağ
hazırlanışı

  • Ekmeğimizi ince ince dilimliyoruz.
  • Bir kasede yumurta ,süt ve baharatları çırpıyoruz.
  • Ekmeklerimizi  önlü arkalı yumurtalı karışıma buluyoruz.
  • Yağsız tavada çok az yağ dökerek önlü arkalı  pişiriyoruz.Fırında yapmak istersek tepsiyi yağlayıp ekmekleri diziyoruz 200 derecede pişiriyoruz.
afiyet olsun...

22 yorum:

  1. canım benim ellerine sağlık.yine döktürmüşsün.kahvaltıda çayın yanına bayılıyorum ben bu ekmeğe.ellerine sağlık.afiyet olmuştur inşallah...ben üzerine salam sucukta koyuyorum süper oluyor...

    YanıtlaSil
  2. Günaydın, ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Yeşimcim bayılırım ellerine sağlık çayla bera
    ber olsada yesem öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bende sık sık yaparım yumurtalı ekmek,kızlarım çok sevıyorlar...

    yUMURTALI HERŞEYİ YERİM BEN YA....

    YanıtlaSil
  5. Ne çok severimmmmmmmmm:)))

    YanıtlaSil
  6. Ekmek kızartmasını çok severim. Sütlü hiç yapmamıştım. Deneyeceğim.

    Tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. BENDE GENELD EBU YÖNTEMİ KULLANIRIM BAYTALAYAN EKMEKLERE İÇİN.
    İSRAF KONUSUNA ÇOK DİKKAT ETMEK LAZIM..İÇİM SIZLAR YOLDA BİR EKMEK PARÇAIS GÖRSEM ..O EKMEĞİ BULAMAYAN O KADRA ÇOK İNSAN VAR Kİ...
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. canımm ellerine sağlııkk:)) çok severim ben de:)

    YanıtlaSil
  9. Nefis bir ara ögün. Heleki kalan ekmekler degerlenmisse. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Çok iştah açıcı görünüyorlar. Bayılırım zaten yumurtalı ekmeğe. Ellerine sağlık arkadaşım. Afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. dediğin gibi israf etmemek için ya yiyeceğimiz kadar almalı ya da böyle değerlendirmeli:)) şifa olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ayy ebn bunu çok severim. çay ve beyaz peynirle. ahh ahh. ellrine sağlık afiyet şifa olsun.

    YanıtlaSil
  13. ne güzel oluor bu ekmekler.. afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  14. Ben de fırında yapıyorum yumurtalı ekmeği. Ama kızartmasını nasıl da özlüyorum.

    YanıtlaSil
  15. çocukluğumun tadıdır bu! pek severdim çocukken, yumurtalı ekmek tatil demekti, pazar kahvaltası demekti...

    YanıtlaSil
  16. Nefis bir kahvaltılıktır yumurtalı ekmek,bayat ekmekleri değerlendirmek israf etmemek adına güzel bir seçim,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. ♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥♥
    Hummmmmmmm... isso é tudo de bom! ♥
    As receitas são deliciosas, nutritivas... com apresentações muito bonitas.
    Beijinhos.
    ♥ Boa semana!
    ♥♥ Itabira
    Brasil♥♥
    ✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

    YanıtlaSil
  18. enn sevdiğim kahvaltılık olsada yesem :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Yeşim(lezzetedairnevarsa),ELLERİNİZE SAĞLIK BAHARATLI DENEMEMİŞTİM FARKLI BİR TARİF OLMUŞ SİZİNKİ UYGULAYACAĞIM.SEVGİYLE KALIN....

    YanıtlaSil
  20. Merhabalar
    Bayılırım yumurtalı ekmeğe elinize sağlık harika görünüyo
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Günaydın Çocuklarımın kahvaltıda en sevdiği yiyecek ellerine sağlık.
    sendepişir/Nilgün

    YanıtlaSil
  22. daha kahvaltımı etmedim 1 dilim alıyorum. ellerine sağlık. hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...