12 Ekim 2010 Salı

Çiçek milföy


Milföy hamuru  biz hanımlar için kurtarıcı bir malzeme habersiz misafirde en büyük destekçimiz bence :)

bu sebepledir ki çoğumuzun buzluğunda yedekte bekler herzaman .İşte milföy hamurunun çiçek olmuş hali hafta sonu çayın yanına yaptığım atıştırmalık çocukların sevdiği gibi sucuklu:)) siz iç malzemesini isteğinize göre ayarlayabilirsiniz.Hamur zaten hazır sadece katlama şekli biraz farklı işte çiçek milföy...


Umarım resimlerle anlatabilmişimdir.Diğer katlama şekillerine göre çok şık duruyor.
afiyet olsun...

28 yorum:

  1. Benim milföy hamurlarım hep açılıyor hiç istediğim gibi olmuyor nedense...
    Ama bu çiçek milföy süper ötesi birşey olmuş.Görünüm harika.Vallahi Yeşimciğim sen nerden buluyorsun böyle şeyleri kırk yıl düşünsem aklıma gelmez herhalde milföyden böyle yapmak...
    Ellerine sağlık canım,
    Mergül

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor ,eminim tadı da öyledir olsaydı şimdi çayın yanında sıcak sıcak ne iyi giderdi :) ellerinize sağlık,

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Yeşimcim izleme alanıma hoşgeldin çiçek milföyün yapılışını çok güzel anlatmışsın eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Resimlerle super anlatmissin. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık hafta sonu kahvaltıya bende bu şekilde yaptım çok farklı bir görüntü oluyor. lezzetine diyecek zaten hiç bir şey yok. senin milföylerde muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. Canımmm önce güzel dileklerin için teşekkür ederim.Süper olmuş çörekler ellerine sağlık öpü
    yorum.

    YanıtlaSil
  7. eline sağlık canım harika görünüyor, bir blogda elmalı p.şekerlisini görmüştüm yapacağım diye notlamıştım sucuklu yapmışsın çok güzel olmuş :) ilginç bir oğlum var benimde hamur işi yemez milföy sever niyeyse!!

    YanıtlaSil
  8. çook şık ve farklı bir sunum nefis olmuş
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ellerine sağlık görüntüsü çok güzel. sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Detayli anlatim icin tesekkürler.Berlinden sevgiler
    SERAP

    YanıtlaSil
  11. bu tip katlamayı cidden hiç görmedim, benim oyun hamurum milföydür evir çevir katla bağla harika olur ama bu tip hiç denemedim:) Çok hoşuma gitti, sağolun:)

    YanıtlaSil
  12. Pek şık olmuşlar.Ellerinize sğalık

    YanıtlaSil
  13. vawww süper milföy milföy olalı böyle güzel bir şekle girmemiştir herhalde
    harika olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel anlatmışsın teşekkürler canım
    Uzun zamandır milföy almıyordum. Bu tarif için alacağım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel anlatmışsın arkadaşım, harika görünüyorlar. Artık bayramda yaparım. Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  16. Ellerinize saglik. Milföyden cok güzel pratik lezzetler ortaya cikabiliyor.

    YanıtlaSil
  17. ÇOK BEĞENDİM..
    ELLERİNİZE SAĞLIK.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  18. şekli çok güzel olmuş çok beğendim elinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  19. günaydın. hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  20. Vallahi herkes gibi ben de çok beğendim bu şekli, ellerine sağlık, sıcacık sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar güzel bir görüntüsü var ellerine sağlık.
    sendepişir/Nilgün

    YanıtlaSil
  22. Harika bir gorunutusu var ve cidden iyiki milfoy var :)

    Bloğunuz çok şeker bu ilk gelişimdi atrık hep gelirim sevgiler

    tesetturasktir.blogspot.com

    YanıtlaSil
  23. izlemek üzere siteme beklerim

    YanıtlaSil
  24. vuaaw çok begendim bu görüntüyü.. hem belki böyle yerken de daha az kırıntı dökülür. üçgen yapınca genelde eşim yemek istemez ve kırıntı dökülüyor insanlar yerken çekiniyorlar der:) ellerinize sağlık en kısa zamanda denemek isterim ben de.. Bu arada milföyü patlıcanlı çok seviyorum ben..

    YanıtlaSil
  25. çok güzel görünüyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  26. Çiçek milföylerini çaldım canım :) Bugün yayınladım umarım kızmazsın ellerine sağlık teşşekkürler ve sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. Tarifkolik,
    öznurcuğum kızmak ne demek memnun oldum.
    bloglarımız bunun için var dimi:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...