16 Ekim 2010 Cumartesi

Çemen&Muhammara


malzemeler

  • 2 yemek kaşığı domates salçası
  • 2 yemek kaşığı biber salçası 
  • 1 dilim bayat ekmek içi 
  • 1 çay bardağı  iri çekilmiş ceviz 
  • 3 diş sarımsak
  • 2 yemek kaşığı sıvı yağ
  • tuz,karabiber,kimyon pulbiber
  • 1 çay kaşığı çemen baharatı(kullanmasakta olur)
yapılışı

  • Ekmek içini ufalıyoruz yoksa galeta unuda kullanabiliriz.
  • sarımsakları eziyoruz.
  • tüm malzemeyi bir kapta iyice karıştırıp cam kavanozda buzdolabında saklıyoruz.
Afiyet olsun...

18 yorum:

  1. hımmm Çok severimm ellerine sağlık canm.;)

    Mutlu Haftasonları

    YanıtlaSil
  2. Muhammara çok leziz görünüyor,ellerine,gönlüne sağlık gülüm..
    Sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  3. Bu lezzete bayiliyorum, cayla harika oluyor. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  4. hafta sonu kahvaltısında çok iyi gider.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize emeğinize sağlık. Çok güzel ve leziz görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  6. Canım ellerine sağlık kahvaltıda bayılırım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Dolaba kaldırılacak, tadına doyulmadan hemen bitirilecek. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Muhammara yapmayı uzun zamandır yapmak istiyorum bir türlü fırsay bulamadım. Senin tarifinden de yararlanacağım. Teşekkürler..
    sendepişir/Nilgün

    YanıtlaSil
  9. Ben kahvaltida cok severim.. helede kizarmis ekmegin üstüne :) ay dur yarin bende yapayim insallah... tarif icin tesekkürler.. Bu arada blogunuzu yeni kesfettim.. cok güzel tarifler var.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık canım çok severim bende cevizli biber yapıyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Ben çemen otlusunu alayım bi Kayserili olarak... Nefis olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  12. ben buna bayılrım ekmeği de bol yedirir. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. bizim evde yaptığımız tarife benziyor. ellerine sağlık. canımız çekti..

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık. Bayılırım buna ben :) Nefis olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık canım, son günlerde her kahvaltıda ben de yapıyorum, ama içine ufalanmış ekmek koymuyorum, nasıl olsa ekmek ile yiyoruz diye:)) Bu ekmek ilave etmenin bir püf noktası var mı? Ama ceviz ve zeytinyağı ve baharatlar ile nefis oluyor, bu kesin:)))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar,
    bloguma ugramissiniz, bende selam yazayim dedim ve muhammaranin tadinada baktim, ellerinize saglik, sevgiler....

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık bende sık yaparım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. bayılırım ellerine sağlık en sevdiğim mezelerden kahvaltıda da harika olur
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...