29 Eylül 2010 Çarşamba

Patates köfte iki farklı sunum ile...





İki farklı patates köfte tarifi var bugün, aslında tarif aynı sadece görüntü farklı , biri benim diğeri ise sevgili Mergülün  gönderdiği patates köfte, Mergülün bir kaç tarifi daha var blogumda takip edenler bilir blogumun ilk günden beri destekçisidir kendileri :)


                                                                  Mergülün patates köftesi


MALZEMELER
  • 500 gr kıyma
  • ekmek içi
  • 2 adet kuru soğan
  • 1 adet yumurta
  • tuz,köfte baharatı 
  • sıvı yağ
  • 4 adet orta boy patates
  • 2 adet domates 
  • 4-5 adet sivri biber


HAZIRLANIŞI

  • kıyma ,ufalanmış ekmek içi ,yumurta ,rendelenmiş soğan tuz ve baharatlar karıştırılarak köfte hamuru yoğurulur ve istediğimiz şekil verilir.
  • patatesler halka halka doğranır.
  • domates ve biberler iri iri doğranır
  • yağladığımız tepsiye sönce patatesleri sonra köfteleri en son domates ve biberleri yerleştirip 240 derecelik fırında pişmeye bırakırız.
  • isteğe göre salçalı sosda yapılıp pişirilebilir 

ilk resimdeki tarif benim ondaki yöntemde şu bir patates üzerine bir köfte domates ve biber üzerine kürdan batırıyoruz.

13 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım.
    bu arada ben görüntülerini göremiyorum.Balık tarifin vardı onda da görüntü yok.Arkadaşlar görüntü güzel falan deyince resim olduğunu anladım ama bende neden çıkmıyor çözemedim..
    Mergül

    YanıtlaSil
  2. Senin eline Mergul' un tarifine saglik :)
    Mergulde bi blog acsin, katilsin aramizaaa :)

    YanıtlaSil
  3. mergül başka pc yokmu şirkette bi baksan canım

    YanıtlaSil
  4. Bayram kombesi
    teşekkür ederim
    mergülüde aramızda görmek güzel olur valla :))

    YanıtlaSil
  5. merak ettim sunumlarını köftelerin. görünmüyor fotolar..

    YanıtlaSil
  6. Yeşimcim ellerine sağlık eminim harikadır.Say
    fanda iki gündür fotoğrafları göremiyorum.Bil
    gin olsun canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık
    her ikisi de çok güzel görünüyor
    Mergül'ün de dediği gibi resimler direkt olarak görünmüyor, başlığın altındaki çizgiye tıklayınca ve Mergül'ün Tarifi başlığının üstündeki çizgiye tıklayınca ikisi de çıkıyor
    yani bende böyle :)

    ellerine sağlık senin de Mergül'ün de
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize,emeğinize sağlık.
    Patates-köfte ikilisine hayır demek çok zor.
    Şifa olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  9. Her iki tarifi yapanların ellerine sağlık......
    köfte - patatas ayrılmaz ikili.....

    YanıtlaSil
  10. Tarif gözükmüyor malesef :( Neden olabilir acaba,inşallah düzelir canım..

    YanıtlaSil
  11. Yeşimciğim arkadaşımın bilgisayarından da baktım ama yok görünmüyor akşama evdende bir bakalım nasıl görünüyor diye belki çalıştığım bilgisayarın eski olmasından kaynaklanıyordur..
    Bu arada blog açma gibi bir düşüncem hiç olmadı ama bütün bloger arkadaşlarını yani senin takip ettiklerine bakıyorum hepside çok güzel tarifler yazıyor..
    Herkese teşekkür ederim.Bak sayende bende ünlü oldum :))))))))))
    Blog açmak herkeze göre değil yaaa.Sen ve diğer arkadaşlar gerçekten başarılı.Ben sizleri takip etmeyi seviyorum
    Mergül

    YanıtlaSil
  12. gerçekten de görüntü yok... ama nefistir eminim
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. canım benim sayfamdan fotoğrafları göremiyorum.
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...