1 Eylül 2010 Çarşamba



Önizleme

12 yorum:

  1. çok seviorum bu tatlıyı.. sitemi açtığım zaman ilk yayınladığım tariftir kendisi :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğim tatlılardan biridir ellerinize sağlık çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok nefis ve çok leziz görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canımm bu renkli pasta şekerlerini çok seviyorumm ne kadar güzel bir görünüm katıyorlar:))
    tatlında keza çok şık görünüyor:))

    YanıtlaSil
  5. canımm poğaça malzemelerinden kaç kişilik çıktığını sormuşsun ben iki tepsi poğaça çıkarıyorum yaklaşık 30 adet çıkıyor canım..

    YanıtlaSil
  6. ayy canım afedersin yaaa:)))
    oruç hal başım döndü galiba:))
    kroketlerden yakşalık 35 adet çıkıyor ama daha ufak yapasan boyunu daha çok çıkar:))

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım çok güzel bir görüntüsü var tatlının tadı daha güzeldir tabi bir tabak bende istiyorum sevgiler.çok sevdiğim tatlılardan bir tanesi uzun zamandır yapmamıştım...
    Mergül

    YanıtlaSil
  8. nefisss olmuş bu tatlı bende arada bir yaparım :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. yemekaşki.com;
    benimde sevdiğim bir tatlı, teşekkürler
    aylin;
    teşekkür ederim
    Fuat gencal;
    teşekkürler
    Kalp kurabiye;
    bende sadece görüntüsünü seviyorum aslında pek kullanmam çocuklar istemese :)
    Mergül;
    ah ah keşki şurdan uzatıp verebilsem bir tabak :)

    YanıtlaSil
  10. bayılırım bu tatlıya. ne kadar güzel bir lezzet. 1 dilim için de iftardan sonra benim için yermisiniz?

    YanıtlaSil
  11. Benimde severek yaptığım ve tadına doyamadığımız lezzetli bir tatlı. Canım çok güzel görünüyor, renkli şekerlemeler ayrı bir hava katmış.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. özlem;
    yerim yerim canım merak etme:))
    Gaye;
    seninkide çok güzel gözüküyordu canm,teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...