22 Ağustos 2010 Pazar

yoğurtlu közlenmiş patlıcan salatası...



Yine patlıcan ve yine salata:))
dedim ya bu ramazanı salatayla geçiricem diye bu ara patlıcanın her türlüsüne takmış durumdayım tamda mevsimi gelmişken birazda buzluğa atmak lazım közleyip

YOĞURTLU KÖZLENMİŞ PATLICAN SALATASI
  • 500 gr bostan patlıcanı
  • 1 bardak yoğurt
  • 2-3 diş sarımsak
  • tuz, karabiber sıvı yağ
Közlediğimiz patlıcanları bir çatal yardımıyla eziyoruz tuz sıvıyağ ve karabiberini ekleyip hazırladığımız sarımsaklı yoğurtla karıştırıyoruz.
Önizleme

6 yorum:

  1. közlenmiş salatalara müdavimim ben her daim nefis görünüyor ellerine sağlık canım..
    mutlu haftalar dilerim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. nefis olmuş ellerine sağlık.
    bende hem yoğurtlusunu hemde peynirlisini severim yok yok ben közlenmiş patlıcanın her türlüsünü severim..:)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. kalpkurabiye;
    denizcim sanada mutlu haftalar canım...
    yemekbiraşk;
    peynirlisini hiç denemedim canım ben o nasıl oluyor acaba?

    YanıtlaSil
  4. Zamanı geçmeden bolca patlıcan yemeli, ellrinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Narince ;
    size katılıyorum şimdi tam zamanı
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Mükemmel bir tat..Elelrine sağlık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...