1 Haziran 2010 Salı

semiz otu salatası

Geçenlerde bir tv proğramında İbrahim Saraçoğlu sınav zamanı çocuklarımıza yedirmemiz gereken bir kaç yiyecek söyledi bunlardan biride semizotu bende bu sene ilk defa SBSye giricek oğlum için yaptım bu salatayı ama hepimiz çok beğendik çok güzel ve pratik bir tarif ...
Sınava hazırlanan çocuklarımıza her akşam 1 çay bardağı taze sıkılmış havuç suyu vermeyi unutmayalım hafızayı güçlendiriyo :))


YAPILIŞI

  • semizotu güzelce ayıklanıp yıkanır (sadece yaprak kısımlarını kullanıyoruz)
  • Derin bir kasede yoğurt ve mayonez güzelce karıştırılır ince doğranmış sarımsak ilave edilir.
  • semizotları yoğurtlu karışımla güzelce karıştırılır.
Afiyet olsun...

    3 yorum:

    1. Oğlum da ben de en çok sevdiğimiz salata. Ben de bu şekilde yapıyorum. İki malzeme daha ilave ediyorum. Kuru nane ve elma sirkesi. Denemeni tavsiye ederim.Ellerine sağlık, yazın serin serin bu salatanın yenmesi çok güzel oluyor. Ellerine sağlık canım :)

      YanıtlaSil
    2. elma sirkesini severim mutlaka bir dahaki sefere deneyeceğim

      YanıtlaSil
    3. Sevgili arkadaşlarım,blogcanlarım Blogkulübü'nde 15 gün sürecek olan Yemekteyiz etkinliği başlıyor, etkinlikte evsahipliğini ben ( http://nursen-yemek.blogspot.com/ ) yapacağım.Konuklara ikram edeceğimiz yemekler sizin elemeğiniz olacak.Yemek tariflerinizi 'Blog Kulübü Yemekteyiz etkinliğine' göndererek kendi sitenizde yayınlayıp,bana haber vererek etkinliğimize katılabilirsiniz.Bende yemek tariflerinizi resimleri + sitenizin linkiyle benim bloğumda, bir menü oluştuğunda yemeklerinizin resimleri + sitenizin linkiyle Blog Kulübünde yayınlayacağım.Yemek tarifleri 6 kategoriden oluşacak,isterseniz sadece bir kategoriye,isterseniz bütün kategorilere tarif gönderebilirsiniz. Yemek tarifleri için kategoriler şöyle ;
      1) ÇORBA
      2) APERATİF
      3) SALATA
      4) ANA YEMEK
      5) ZEYTİNYAĞLI
      6) TATLI
      Bu davetiyeyi okuyan bütün blogcanlarımı etkinliğe davet ediyorum

      YanıtlaSil

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...