17 Mayıs 2010 Pazartesi

KREP(AKITMA)




Bu krepleri hafta sonu yaptım yumuşacık ve çok lezzetli oldu .Krepleri kahvaltıda ve çayın yanında değişik şekillerde sunabiliriz hatta bununla yapılan ana yemekler bile var ileriki günlerde onunda tarifini veririm inşallah .İçine peynir veya kavrulmuş kıyma koyabiliriz bazıları tatlıda yapıyo ama ben hiç denemedim tatlı olarak düşenemiyorum nedense :)))
BİM marketten krep tavası almıştım onda pişirdim kreplerimi tavsiye ederim ...

Yapılışı
  • 1 yumurta
  • 2 su bardağı süt(su)
  • 1 su bardağı un
  • 2 çay kaşığı kabartma tozu
  • tuz
Bütün malzemeleri hiç topak kalmayacak şekilde karıştırıyoruz.
Yağladığımız tavamıza azar azar döküp yaydırıyoruz önlü arkalı pişiriyoruz.

NOT: ben 1 kepçe döküyorum her seferinde tam geliyor .Kıvamını kendiniz ayarlıyosunuz ne çok koyu nede çok sulu olucak .Süt yerine suda kullanılabilir .
Bide biz buna akıtma diyoruz belki bilenleriniz vardır.

Önizleme

4 yorum:

  1. Ellerinize sağlıkk akımanız nefis görünüyor sabah sabah pek bir iyi geldi:))
    mutlu haftalar dilerimm

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım pazar günü bende yaptım akıtma ama bir eksiklik vardı ve bir tane yaptım bıraktım devamını yapmadım.ben yumurtayı unutmuşum :)

    Çok iyi oldu bunu da senden öğrenmiş oldum...
    Mergül

    YanıtlaSil
  3. Selam,
    bizde ailecek özellikle cocuklar cok sever krepleri, nefis ve kusursuz olmus sizinkiler de, ellerinize saglik diyorum.

    Ayrica ödül icinde cok tesekkür ederim, beni de ödül alanlarin arasina aldiginiz ve düsündügünüz icin. Kusuruma bakmayin ancak gelip tesekkür edebiliyorum.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Bayılırım Akıtmaya, yapmasını da çok severim.. havalandırma şovumla da ayrıca eğleniriz bebişlerim ile.. tek sıkıntım asla sofraya götüremem bizim evde akıtma pişerken biter sıcak sıcak üff(^_^)
    Malzemeye bebişim, birazcık(tuzu koyduğun kadar olabilir) tozşeker koymanı ve kabartıcı kullanmadan denemeni tavsiye ederim, kendimi bildim bileli kabartıcı kullanmayız.. hamuru koyu olmayan tavaya akıtınca rahatça açılan kıvamda olması kreplerin ince olmasını sağlayacaktır.. Şeker krebin gevrek olması içinmiş Oktay usta öyle demişti ben de hep koydum ondan sonra, Sevgiler.. CiCi KaLL (^_^)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...