1 Haziran 2010 Salı

israil mallarını daha ne kadar kullanmayı düşünüyorsunuz???





Artık biraz daha duyarlı olmak vaktidir
Bundan öncede israili boykot için bir çok kişi bu ürünleri almamak için seferber olmuştu fakat çok çabuk unutuldu ama israil unutmuyo biz onların ürünlerini satın aldıkça onlar güçlerine güç katıyo bizden aldıkları her kuruş müslüman kardeşlerimize kurşun olarak geri dönüyor .
Kola içmesek yaşayamazmıyız ?
Yada deterjanımızı değiştirsek ?
Çocuklarımızı o malum fast fooda götürmesek
Dünyanın sonumu gelir ?
şimdi kendimizle hesaplaşma zamanı israil mallarını kesintisiz boykot etme zamanı...
unutmayalım ki aldığımız her israil ürünü bize kurşun olarak dönecektir.



9 yorum:

  1. hadi hepsini geçtim insan bazı markaları bilmeden bile alıyor.. dikkat ettikçe alışıyorsun..

    bizim bu sonradan görme kapalı kızlarımızın VAKKO görgüsüzlüğüne ne diyorsun

    en çok o içimi yakıyor benim

    YanıtlaSil
  2. malesef canım bazılarımız birilerine hava atıcam diye marka peşine düşüp tek bir başörtüye yüzlerce ytl sayarken bazılarıda işte böyle canlar yakıyo :((
    yazık çok yazık:(

    YanıtlaSil
  3. İnsanlar bencilleşmiş artık, kimsenin ne olduğu umurlarında değil malesef. Bu yaşanılanlarda unutulacak malesef:(( Dünya gittikçe kötüye gidiyor bakalım sonumuz ne olacak!!!

    YanıtlaSil
  4. Allah akıl fikir versin ne diyelim biz elimizden geleni yapalımda gerisi herkesin kendi vicdanına kalmış ...

    YanıtlaSil
  5. s.a.
    boykoto 1-2 haftalığına değil hanımlar ömrümüz yettiğince devam edelim. geçen seferde boykot yapıldı sonra herşey unutuldu :(
    özellikle "vakko" düşkünü hanımlar cem hakko yıllık gelirinin %20 sini israil ordusuna bağışladığını yıllar önce açıkladı ama hala vakkocuyuz değil mi ?
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  6. a.s arzu,
    özellikle çocuklarımızı alışverişe yanımızda götürmeli ve onlarında israil ürünleri konusunda bilinçlenmesini sağlamalıyız bence ...
    vakkodan bu zamana kadar hiç bir şey almadım bundan sonrada almayı düşünmüyorum ...

    YanıtlaSil
  7. s.a
    bende hiç almadım ve almamda .
    evet kızımı markete götürdüğümde örneğin algida satan bir yerse kızıma o dondurmaların hasta yaptığını ve alamayacağımı söylüyorum aynı şey bütün nestle ürünlerinde geçerli. artık oda alıştı markette nestle kim alsa hasta olcaklar dimi anne diyor :))
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  8. Canım blog ödülün için siteme uğrar mısın?

    YanıtlaSil
  9. boykot ediyoruz tamam ama bizim boykot etmemiz önemli değil bence başımızdakiler Türkiye'ye getirmemesi gerekiyor bu malları direk kesmesi gerek alışverişi.Onlar parasını zaten peşin ödeyip alıyorlar malları biz boykot etsek ne olacak ki ne değişecek.Bence öncelikle devletimizin başındakiler bunabir dur demesi gerekiyor.
    Benim kullandığım herşey israil malıymış artık almıyorum ama benim almamam değil önemli olan devlet almasın ödemesin onlara tonlarja para...
    Mergül

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...