19 Nisan 2010 Pazartesi









3 yorum:

  1. En sevdiğim keklerden birtanesi bu benimde.Browni kek diyorum ben onun tarifi ile aynı hemen hemen.Bendeki tarif 3 yumurta sadece.Ama ben yapınca nedense ablamların yaptığı lezzeti bulamıyorum çünkü bir bardak ayırmış olduğumuz karışım ıslatmaya yetmiyor.Ben kare borcama yapıyordum belkide borcam büyük geldiği içindir...Üzerine çikolata sosu da ayrı bir tat veriyor tabi..Ellerine sağlık çok güzel görünüyor tadıda muhteşemdir eminim.Hıııımm canım çekti şimdi...
    EMONA

    YanıtlaSil
  2. kare borcamın büyük geldiğini sanmıyorum canım
    ayırdığın bir bardak karışıma biraz daha süt ekle ve karıştır ozaman daha ıslak olacaktır kekin...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim birde öyle denicem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...